HR max:183 ( 95%)

do rowerowego i na autrostrade

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · dodano: 02.04.2012 | Komentarze 0

W sobotę udało mi się wykręcić prawą miskę suportu w Stalaku. Chciałem przemontować korbę z Krossa wraz z suportem, ale to żelastwo ma włoską mufę:/ Więc stary suport musi pozostać:( Poza tym jeden wianuszek, wymieniony w zeszłym roku już się rozpadł. Pojechałem do sklepu zakupić nowe łożysko. Do tego przydała by się nowa ośka 113mm, bo chyba taka siedzi przy Truvativie X-flow, i ta obecna 127 chyba nie podejdzie:( A nowy pakiet na włoskie gwinty jedynie 45pln:/
W oczekiwaniu na przesyłki późno popołudniowa rundka przez Dmosin. Nad mostami na Mrodze w Dmosinie liczba robotników i sprzętu poraża. Betonowali ustrój nośny mostu w ciągu drogi powiatowej, druga ekipa betonowała coś przy przejściu dla zwierząt dużych. Od ostatniej mojej obecności zdążyli zasypać cały przyczółek zachodni MA i zrobić płyty najazdowe na niego. Niezłe tempo:)
Sama wycieczka strasznie mnie wymęczyła. Zmęczenie nóg zastanawiająco wysokie:( Fakt, trochę wiało, ale bez przesady...
No i trochę zimno tej wiosny... ale przynajmniej deszcz lub śnieg nie spadł.

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostawy Dolne-Dmosin-Nagawki-Wola Cyrusowa-Niesułków-Brzeziny