hipertrofia

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 0

ale na pewno nie mięśni:( Mimo niewyspania i ogólnego zmęczenia, jako że nie miałem zbytnio co ze sobą zrobić, dodatkowo zachęcony dosyć słoneczną pogodą wyruszyłem rzucić okiem na plac budowy A2 w Dmosinie.
Na placu ruch duży, nawet bardzo duży:) Kilka fotek:
Dmosin - wiadukt autostradowy nad drogą powiatową © sandman

Dmosin - przyczółek zachodni MA nad Mrogą © sandman

Dmosin - przyczółek wschodni MA i MD nad Mrogą © sandman

Z Dmosina ruszyłem jeszcze na Wiesiołów looknąć na jeden z bardziej opóźnionych wg moich zeszłorocznych obserwacji obiektów inżynieryjnych. Pamiętam ten wiadukt z odwiecznych zaczątków szalunków pod ustrój nośny. No, ale nadgonili:) Właśnie montowali deski gzymsowe na ustroju nośnym, a usypania najazdów też niewiele zostało, gdyż autostrada idzie tu w lekkim obniżeniu terenu.
WD Wiesiołów © sandman

Powrót to już walka z wiaterkiem i samym sobą.
W mp3 tym razem Coma z płytą hipertrofia, która miałem wrzuconą na komórkę. Tak mnie natchnęło jakoś po wysłuchaniu nowego singla:
&ob=av3n
Teraz chyba czas na wieczór piwny:)

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostawy Dolne-Szczecin-Dmosin-Ząbki-Zawady-Kuźmy-Nadolna-Kołacinek-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny