Dzisiaj trasa mogła być tylko jedna...

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 1

na pagór w Dobrej:) Zimno i początkowo coś mżyło, więc softa po kilkudziesięciu metrach zamieniłem na polar i membranę. I tak się gotowałem aż na sam pagór. Na szlaku rowerowym od strony Dobrej niespodzianka; jakiś rolnik zaorał drogę i ustawił blokadę z kamieni:
zorany szlak na pagór w Dobrej © sandman

No rewelacja:/ Ale na wzniesienie dotarłem.
Kilka fotek; były już wiele razy, ale specjalnie dla Kasi zamieszczam:)
Dobra Nowiny © sandman

Dobra Nowiny na zachód © sandman

W Dobrej Nowiny © sandman

Na pagórze lekka konsumpcja, zmiana odzieży i zjazd na Klęk. Tu prawie cała trasa dosyć świeżo usypana różnego rodzaju kamiorami; na slickach jedzie się mało komfortowo. Dalej przecinam krajówkę i objazdem przez Swędów i Smolice docieram do Strykowa. Nad zalewem trwały właśnie jakieś ćwiczenia chyba strażaków na wodzie:
Stryków zalew © sandman

W drodze powrotnej zbaczam jeszcze z wojewódzkiej i podjeżdżam na wiadukt w Nowostawach Dolnych; liczyłem, że ułożą już wiążącą na najeździe, ale nic z tego.
Techniczne:
Wczoraj wieczorem postanowiłem wymienić dętki na te z wentylem samochodowym. Trochę się zdziwiłem, iż otwór w obręczy ma zbyt małą średnicę:( Po 15minutach zabawy pilnikiem diamentowym skapitulowałem, zabrałem obręcze do domu i rozwierciłem otwory wiertarką. Kolejna niespodzianka przy próbie napompowania dętek. Zmachałem się niemiłosiernie, nabiłem w opony chyba 2 razy więcej powietrza niż w stare dętki dawną pompką, a tu ledwie 3 bary (zakres pracy Marathonów Supreme 3,5-6bar). Obawiam się, że pompka może nie wytrzymać dalszej eksploatacji; może manometr rąbnięty w tej pompce:( Musze odzyskać moją pompkę samochodową.

Brzeziny-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Borchówka-Dobieszków-Michałówek-Dobra-Klęk-Józefów-Palestyna-Szczawin-Swędów-Smolice-Stryków-Niesułków-Nowostawy Dolne-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny