wieczorem na blacie

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 0

Jakoś po 18-ej naszło mnie na szybką wycieczkę. Tym razem rzeczywiście szybką, bo tempo niezłe w porównaniu z ostatnimi wyjazdami. Dodatkowo przed górką tadzińską wrzuciłem z przodu na blat i tak się mordowałem później na podjazdach przeróżnych, a szczególnie na wiadukt w Nowostawach Dolnych. Na wiadukcie nadal brak warstwy bitumicznej, ale zaczęli stabilizację kruszywem i budowę chodniczka na najeździe wschodnim; Pewnie machną cały od razu, bo bez sensu ściągać rozściełacz i walce do jednego najazdu:) No i są już barierki dla pieszych na ustroju. Po minięciu wiaduktu odbijam w lewo aby nawrócić w stronę Strykowa. Na Dmosinie zlikwidowali kilka dni temu objazd przez plac budowy puszczając ruch na drodze powiatowej pod nowym wiaduktem autostradowym, więc jakoś nie chciało mi się tam jechać; chociaż jakaś pokusa pierwszego przejazdu pod wiaduktem autostradowym była;)
W Strykowie zatrzymuję się na chwilkę odpoczynku nad zalewem:
W Strykowie nad zalewem © sandman

Decyduję się na powrót przez Cesarkę i dalej dziurawą drogą powiatową.
Rower znów do pucowania po przejeździe przez objazd w Nowostawach:/
Na weekend majowy nieśmiało rodzi się w mej główce niecny plan przemierzenia rowerem Szlaku Orlich Gniazd; tylko kondycja niepokoi trochę i perspektywa zimnych nocy w namiocie:( Może mi ten pomysł wywietrzeje przez te kilka dni:)

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-niesułków-Nowostawy Dolne-Stryków-Cesarka-Warszewice-Sierżnia-Janinów-Buczek-Brzeziny