Ekspresowo przez Dmosin

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Późno wstałem; właściwie to miałem dziś zamiar pieszy treking uskuteczniać, ale było tak słonecznie, że postanowiłem przekręcić na szybko parę km przed GP Bahrajnu. Miałem niespełna 2h na wycieczkę, więc bez cudowania postanowiłem przejechać przez Dmosin otwartym przejazdem pod WA 241. Wg prognozy numerycznej wiatr miał być niewielki; drzewka się nie poruszały, ale lekki wiatr w plecki chyba trochę pomagał:) W Niesułkowie średnia 27,5km/h. Po podjeździe pod wiadukt drogowy w Nowostawach trochę spada. Przy wiadukcie ruch niewielki; jedna koparka przerzucała coś na najeździe północnym, na którym leży już lekka warstwa kruszywa łamanego i chodnik dla pieszych zbudowany do połowy nasypu. Opuszczam Nowostawy i do Dmosina nadrabiam średniej (27,70km/h). W Dmosinie przejeżdżam pod wiaduktem autostradowym 241 i na chwilkę odbijam rzucić okiem na plac budowy. Tu ruch spory; co chwilę przyjeżdżały kolejne wozidła z ziemią do zasypania luk w pasie autostrady pomiędzy wiaduktami i mostami autostradowymi.

po drugiej stronie WA - 241 © sandman

panoramka zachodnia na MA i MD w Dmosinie © sandman

W miejscu gdzie wozidło zrzuca materiał jeszcze kilka dni temu przebiegała trasa objazdu drogi powiatowej; teraz już nasyp usypany do połowy wysokości:)
zasypywanie przyczółka zachodniego MA 242 © sandman

Na przyczółku wschodnim też trwa zasypywanie; widać też szalunki płyt przejściowych, ale nie wiem czy już zalane. Na samym moście też spory ruch i trochę cięższego sprzętu.

zasypywanie przyczółka wschodniego MA 242 © sandman

Kilkadziesiąt metrów dalej nieoznaczone na mapie przejście dla zwierząt (jakby pod mostem autostradowym było mało miejsca:D)
Przejście zwierząt za MA 242 © sandman

Jeszcze szerszy kąt na mosty na Mrodze od wschodu:
panoramka wschodnia na MA 242 i MD 242A © sandman

Powrót zdecydowanie pod wiatr, który wyraźnie wzmógł na sile:/ Jeszcze te mordercze podjazdy na Henryków i Szymaniszki. Na pierwszym z nich skapitulowałem i musiałem zrobić chwilkę przerwy. Po pokonaniu wzniesienia nie było wiele lepiej, średnia z górki z trudem 20-21km/h. Nie wiem skąd tam ten wiatr przywiało;)
Trochę się umęczyłem, ale na GP zdążyłem:)

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostawy Dolne-Szczecin-Dmosin-Nagawki-Koziołki-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny