Czy Wy też się boicie aut z rejestracją EZG?

Poniedziałek, 14 maja 2012 · dodano: 14.05.2012 | Komentarze 3

Byłby niezły zonk w połowie wycieczki, a w domyśle na koniec, ale jakoś się udało wyjść z opresji... ale jakim trzeba być tempym ch*jem, żeby... po kolei...
Miejsce akcji: Głowno; koniec drogi dla rowerów, zjeżdżam na asfalt i przyspieszam; jadę sobie, jadę, aż tu nagle wyprzedza mnie czarny blachosmród, po czym po minięciu mojego przedniego koła, daje kierunkowskaz i rozpoczyna manewr parkowania przy krawężniku! No w mordę, jadę jakieś 26-29km/h, aż tu widzę jak mi się horyzont zawęża:( łapki z rogów momentalnie wędrują na klamki; jadę przy krawężniku, więc sporo piachu, blokada i uślizg tylnego koła; puszczam klamki, cudem unikam gleby, ale drzwi pojazdu zbliżają się nieuchronnie:/ szczęśliwym trafem w tym ułamku sekundy znajduję się na wysokości wjazdu na posesję, więc udaje mi się uratować uciekając na chodnik. Gdyby nie ta luka w krawężniku pewnie bym się debilowi/debilce wpieprzył w drzwi. Trochę żałuję, że się nie zatrzymałem i nie porozmawiałem sobie z tym pseudokierowcą:/ Zero wyobraźni, ręce opadają:(
Koniec historyjki rodzajowej rodem z polskich dróg.
Wycieczka już pewnie jedna z ostatnich na A2 w Dmosinie.
Wiadukt w Nowostawach już prawie gotowy; pozostało po kilkadziesiąt metrów asfaltu łączącego drogę powiatową z najazdami wiaduktu.
Nowostawy Dolne, najazd zachodni 14 maj © sandman

wiadukt Nowostawy Dolne © sandman

W Dmosinie teren miedzy mostami już ładnie uporządkowany; Trwało skarpowanie nasypów.
Dmosin mosty autostradowy i drogowy nad Mrogą © sandman

Na pasach autostrady dostrzec można już warstwę bitumiczną.
Dmosin warstwa bitumiczna © sandman

Wiadukt w Wiesiołowie też już na ukończeniu
Wiesiołów wiadukt drogowy © sandman

Pętelką przez Wiesiołów, Borki i znów Dmosin docieram do Głowna, nad zalew.
Głowno zalew © sandman

Po krótkiej przerwie konsumpcyjnej ruszam w drogę powrotną, na początku której przydarza mi się ten przykry incydent:( Później już bez większych problemów, chociaż kierowcy TIRów też czasem nie grzeszą wyobraźnią, wyprzedzając na centymetry. W Brzezinach rozpoczął się remont Placu JPII:
Brzeziny remont Placu JP © sandman

Ciekawe jakie postawią wyrwikółka i czy w ogóle postawią;)

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostyawy dolne-Szczecin-Dmosin-Ząbki-Zawady-Wiesiołów-Borki-Dmosin-Osiny-Głowno-Osiny-Szczecin-Nowostawy Dolne-Niesułków-Dąbróka Duża-Tadzin-Brzeziny