HR max:188 ( 98%)

Okręt i koniec amora

Niedziela, 20 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Niedzielna wycieczka nad jezioro Okręt. Straszne ciepełko; iście wakacyjny klimat na rowerze:) ten zapach rozgrzanych słońcem lasów sosnowych, cudnie:) Nad jezioro jechało się świetnie. W Łyszkowicach otworzyli już wiadukt nad A2 w ciągu drogi wojewódzkiej 704:
otwarty wiadukt nad A2 w Łyszkowicach © sandman

Nad Okrętem straszne wietrzysko; miał być filmik, ale już mi się nie chce wrzucać:)
Jezioro Okręt © sandman

Powrót ciężki, przednio-boczny wiatr trochę jednak męczył. Ale jakoś do domu wróciłem.
W umęczonym ciele rodzi się zamysł wymiany hamulców na tarczówki...
Poniedziałek - decyduję się na te tarczówki, a co za tym idzie, na nowe manetki i koła... cena praktycznie wyższa niż koszt całego roweru te kilka lat wstecz:(
Rodzi się zamysł zserwisowania amortyzatora, bo nic nie tłumi tak na oko; a właściwie na ból nadgarstków.
Wtorek - realizacja serwisu amora; obleciane pół miasta; zakupiony niezbędny pręt, śruby i litr oleju 5w.
Demontaż amora z Krosiwa:
demontaż amortyzatora © sandman

Wydłubana sprężyna:
sprężynka z Darta 2 © sandman

Olej wylany, więc rozdzielamy golenie i...
zardzewiała goleń © sandman

i po ptakach, amortyzator na złom ;( na lewej goleni wielkie ogniska rdzy! teraz wiadomo czemu to tak kijowo chodziło:( Przeczyściłem wszystko z grubsza, chyba tylko do zdjęcia:(
rozmontowany Rock Shox DART 2 © sandman

i przeslifowana papierem na mokro rdza:
rdza po szlifowaniu © sandman

Nie wiem co z tego powstanie po złożeniu, ale chyba jeździć na tym to się długo nie da; chyba, że w roli kowadła z przodu:(
I teraz dylemat czy zakupić nowy, a właściwie co zakupić i za ile:(
Za półtora tygodnia maraton MTB w Brzezinach, a ja zostanę bez roweru:\

Brzeziny-Szymaniszki-Henryków-Kołacin-Kołacinek-Dąbrowa Mszadelska-Teresin-Kalenice-Łyszkowice-Wrzeczko-Gzinka-Nowe Grudze-Jez. Okręt-Rogóźno-Sapy-Wola Zbrożkowa-Głowno-Osiny-Szczecin-Nowostawy Dolne-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny