sobotni Sangrodz

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Miałem nawet chęć dojechać nad Zalew Sulejowski, ale jak się wyjeżdża na 100km trasę po 13ej to jednak może się nie udać zrealizować planu. Do Ujazdu jechało się cudnie, z wiaterkiem, średnia pod 26km/h. Na ryneczku pierwsza przerwa i próba odpalenia GPSa na Omnii; niestety nieudana; tylko ponad pół godziny zmarnowałem:( Wiaterek zawiewał na twarz wodę z fontanny:
fontanna w Ujeździe © sandman

Po przerwie ruszyłem bez przekonania dalej w kierunku Tomaszowa z chęcią odbicia na zachód i przedostania się do drogi Piotrków - Koluszki. Niestety droga z Sangrodza jak mi się przypomniało prowadziła na boczny wjazd do Tomaszowa, więc postanowiłem zawrócić do Ujazdu i obrać traskę na Będków. Wiaterek zaczął mi trochę przeszkadzać; jazda już nie byłą taka płynna:) Droga do Będkowa oznaczona czarnymi znakami rowerowymi, z kiepskawym czasem asfaltem, ale przynajmniej ruch minimalny.
kościół w Będkowie © sandman

Z Będkowa nawrót na północ i likwidowanie odległości do domu... dosyć mozolne likwidowanie:( Momentami średnia 15km/h i tętno ponad 170bpm. Jeszcze sprężyna wyleciała jakimś magicznym sposobem z jednego v-brake'a podczas jazdy; nie wiem jakim cudem:( Szybki serwis i kolejna przerwa pod remizą w Rokicinach. Posilam się chałwą, dopijam resztki wody i jakoś szczęśliwie docieram do Brzezin przed 18tą.

Brzeziny-Bogdanka-Koluszki-Słotwiny-Redzeń-Regny-Budziszewice-Zaosie-Niewiadów-Ujazd-Sangrodz-Ujazd-Stasiolas-Będków-Łaznów-Rokiciny-Stefanów-Nowe Chrusty-Pogorzałe Ługi-Kaletnik-Rózyca-Żakowice-Koluszki-Bogdanka-Brzeziny