objazd pętli Maratonu MTB Syberia

Wtorek, 29 maja 2012 · dodano: 29.05.2012 | Komentarze 0

Amortyzator zardzewiały, na obręczach semislicki, pogoda coś niepewna, ale późnym popołudniem wyruszam na objazd trasy maratonu MTB Brzeziny-Syberia, aby zobaczyć czy cokolwiek ten amor się jeszcze rusza. Rusza się niewiele, szczególnie w porównaniu do serducha, które szaleje na tej piekielnej trasie. Na szczęście, często gubię trasę, więc jest czas aby trochę odsapnąć;) W Pieńkach Henrykowskich łapie mnie lekka burza z delikatnym deszczem; przeczekuję w lesie:) Gdy deszcz z lekka ustaje wyruszam na mój ulubiony fragment asfaltowy:) Po lewo słońce, po prawo czarne niebo z piękną tęczą, a na twarzy i plecach woda lecąca spod kół:( No super:) Ale jestem zdeterminowany objechać całość. Gubię się jednak znów na zjeździe z zielonego szlaku, ale jakoś większość trasy objeżdżam.
Jest ciężko, mimo deszczu wysuszony piach nie daje szans płynnego przedostania się na semislickach przez wiele odcinków. Do tego liczne "podjazdy" pokonywane z buta i budzące lekki lęk zjazdy;) Szkoda, że tarczówki prawdopodobnie nie dotrą do mnie do piątku:( Kiedy znów mi się trafi taka okazja ich pomęczenia?:( No i szkoda, że ten amortyzator tak "mało satysfakcjonująco działa".