h km/h:
Podjazdy: 29 m

nocny test Avidów Elixir R

Piątek, 1 czerwca 2012 · dodano: 02.06.2012 | Komentarze 3

W czwartek jednak dotarły zamówione w Bikestacji elementy uhydrauliczenia Krossa.
Avid Elixir R, manetki XT, Deore XT tył, kółka na Novatecach i Alexrims, tarcze Ashima 160mm © sandman

Popołudniu w czwartek było kończenie rozpoczętego w środę demontażu i montaż nowych elementów. Dziś dokończenie dzieła, mycie łańcucha i regulacja przerzutek i... skrócenie przedniego przewodu hamulcowego. Oczywiście w Łodzi dostanie oliwki do skrócenia przewodu graniczy z cudem. W Piaście ni ma; Pan kieruje mnie do Dynama... albo jeszcze do serwisu Piasty. Tam sprzedają mi dwa komplety oliwka-insert, na różną grubość przewodu, bo Pan nie wie jaki posiadam... tyle, że do Shimano:/
Miałem jechać z pętelką przewodu długości 130cm, ale nie wytrzymałem; nóż do tapet, ciach i przewód na 75cm:) Trochę czasu zajęło mi wydłubanie Avidowskiego insertu, ale się udało:) Później drobne kłopotu z wciśnięciem insertu do przewodu, ale po długiej walce i to się udało. Oliwka shimanowska, miedź czy mosiądz zamiast aluminium, ale co tam:) Złożenie wszystkiego do kupy, i nawet bez odpowietrzania hamulec działa jak przed zabiegiem:)

RD772 SGS Deore XT © sandman

kierownica w nowym wydaniu © sandman

nowe kółka i hamulce © sandman

Wieczorem, jakoś przed 23-cią wyruszyłem na miasto sprawdzić i dotrzeć hamulce. Jeszcze tylko montaż magnesiku do licznika... no i znów schody:( cieniowane szprychy nie pozwalają:/ jazda bez licznika; straszny ziąb i tak zmusza mnie do dosyć szybkiego powrotu. Przedni hamulec wydaje z siebie dziwne dźwięki podczas hamowania, mimo iż działa z siłą tylnego. Profilaktycznie trzeba będzie spróbować odpowietrzyć jakoś w tygodniu.

Brzeziny
Kategoria nocą, poniżej 50km

sandman
| 20:11 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Fakt, termin realizacji i kontakt z klientem kuleje na całego:( Ciekawe kiedy mi odpiszą w sprawie zacisków do kół, których nie wysłali:( pewnie z tydzień im to zajmie:/ O kołach też czytałem podobne opinie, ale po fakcie; zobaczymy jak będzie. Na oryginalnych kółeczkach od Krossa przejechałem prawie 4 sezony bez centrowania.
k4r3l
| 07:41 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj A mnie tam wkurza z kolei, że wystawiają dajmy na to jedną parę butów w sklepie i na allegro, a jak przychodzi co do czego, to nie ma... Tak czy inaczej, fajny zestaw:)
bloom
| 20:41 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Jeżeli koła tez przyszły z bs - daj je komuś do podciągnięcia szprych. Oni nie potrafią pleść kół !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad