na Junior Cup Brzeziny

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 02.06.2012 | Komentarze 0

Popatrzeć na zmagania XC w ramach Junior Cup w Brzezinach, plus objazd pętli jutrzejszego maratonu MTB Brzeziny-Syberia. Zimno, wietrznie i momentami lekko deszczowo; pogoda jak na czerwiec paskudna:( Mimo to grupka zawodników ściągnęła do Brzezin aby zmierzyć się z naszymi pagórami i singletrackami:) Ja cały czas jestem pod wrażeniem jak dzieciaki podjeżdżają pod Zośkę. Normalnie wstyd jutro startować na najkrótszym dystansie i jeszcze dreptać z buta na tę Zośkę:( Na szczęście jest boczny objazd, więc może tędy się przesmyknę;) Po zakończeniu rywalizacji wskoczyłem na singla objechać jeszcze raz trasę maratonu. Trasa oznakowana tym razem świetnie! Cudnie:) tylko te pagóry takie strome; Giewont, panie Giewont normalnie;) Ale jest jeden sukces: podjechałem na Górę Pijanowskiego:) tętno co prawda 205 bipiemów, przy maksymalnym ~190 dla wieku, ale co tam;) Satysfakcja była. Szkoda, że na innych podjazdach gorzej:( chyba jeszcze tylko na Szymaniszki zdołałem wjechać podczas tej próby. Gimnazjalistka, Zośka, podjazd na widoczek muszą poczekać. Chociaż na widoczek chyba w zeszłym roku wjechałem, ale sam nie wiem do tej pory jakim cudem.
fotki z Junior Cup w późniejszym terminie.