Maraton MTB Brzeziny-Syberia

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Mój drugi start w zawodach MTB. I 3-cie miejsce, w tym roku już w kategorii M3, na dystansie FUN:)
Update 06.06.2012
Wg najnowszych wyników mam jednak V miejsce (na 11 zawodników):( Gdyby nie awaria łańcucha byłoby na pewno IV, czyli jak w zeszłym roku. Czas też byłby lepszy od zeszłorocznego (44:26 vs 43:48). W tym roku doszła jedna konkretna górka, "gimnazjalistka", której pokonanie z buta jednak trochę zajmuje. W klasyfikacji open Fun 20 miejsce na 46 zawodników. Tylko co z dyplomem...
dyplom za 3cie miejsce w M3 © sandman

link do strony maratonu
To była druga przejażdżka na zainstalowanych manetkach XT Rapidfire. Ciężko się przestawić po kilku latach jazdy na Dualcontrolach Deore. Może przez to zrzuciło mi w pewnym momencie łańcuch i zaklinowało między widełkami a kasetą:( Próba wyciągnięcia zakończona koniecznością zdjęcia koła; i cenne minuty uciekły:( Kilku wyprzedzonych zawodników znów miałem przed sobą:( Cóż, zdarza się.
Jechałem praktycznie na maksa; tętno mogłoby wskazywać na uszkodzenie pulsometru, ale to chyba mało prawdopodobne; Także chyba kolejnych kółek bym nie dał rady przejechać utrzymując tętno średnie w granicach tętna maksymalnego. Zdecydowanie gorsza kondycja niż w zeszłym roku:( Trzeba więcej jeździć;)
Z niecierpliwością czekam na oficjalne wyniki pomiaru czasu.
Co do samej organizacji wyścigu; trasa bardzo urozmaicona, dająca wiele frajdy z jazdy, choć męcząca porządnie. Oznakowanie w porównaniu z zeszłym rokiem świetne!:) Trudno było się zgubić. Bikerzy dopisali, pogoda również; miało być zimno, deszcz wiatr i inne niedogodności w weekend; rzeczywiście patelni nie było, ale nie padało, temperatura była akuratna do sportowej rywalizacji a wiatr znaczne słabszy niż wczoraj na zawodach Junior Cup. Grill i ciacha na mecie pozwoliły uzupełnić stracone kalorie; tylko jakoś płyny było ciężko uzupełnić:(
Oczywiście standardowa obsuwa czasowa na starcie, prawie godzinna chyba; nie wiem czym spowodowana, ale poniżej godziny więc można przeboleć:)
Przed maratonem odbywały się Mistrzostwa Szkół Podstawowych. Od rana podjechałem do biura zawodów pobrać numer startowy i popatrzeć na zmagania najmłodszych. Miałem jeszcze lustro, więc kilka fotek z MSP:
Mistrzostwa Szkół Podstawowych przed Maratonem Syberia © sandman

Przed startem podjechałem do domu zostawić wszystkie szpargały aby wystarować na lekko, więc fotek z Maratonu żadnych nie posiadam niestety. Na koniec tylko fotka Krossa w maratonowym wydaniu;)