HR max:180 ( 94%)
Rower:Tokaj

Do Łęczycy na VIII Nocnik 2012

Piątek, 6 lipca 2012 · dodano: 10.07.2012 | Komentarze 0

Po pracy do Łęczycy, tradycyjnie już rowerkiem na VIII Ogólnopolski Przegląd Piosenki Turystycznej Nocnik 2012. Niby tylko 50km, ale upał straszny a i rower niezbyt lekki. Nie chciało mi się przekładać pedałów spd z Krossa, więc jazda na platformach...w sandałkach:) jakoś dałem radę, choć sandałki miękkie raczej. Na podjazdach brak zatrzasków trochę doskwiera. Dojazd na miejsce lekko zmodyfikowaną trasą przez Ozorków; gmina Miasto Ozorków zaliczona - taki mały bonus do festiwalu;)
W tym roku nocleg na sali sportowej:

Miasta zbytnio nie zwiedzałem w tym roku, tylko krótka sesyjka na rynku:

i wejście na łęczycki zamek, miejsce festiwalu:

Przede mną 2 długie koncertowe noce, dużo wspaniałej muzyki, kilka godzin snu na twardej karimacie, nocne poszukiwania Bzury (jak?, czemu?, nie pamiętam;) ...no i niedzielny powrót do domu.

Kilka fotek z festiwalu:

scena na dziedzińcu łęczyckiego zamku

poranne śpiewogranie z Piotrem Płazą
Koncert konkursowy:

Szaleństwo pod sceną na występie zespołu Nie po drodze

Nocny koncert gwiazd:

Nad porami roku

Cisza jak ta przed burzą
Na drugim utworze Ciszy Jak Ta Boruta uraczył nas potężną burzą:( Spadła z nieba rzeka wody, zalane urządzenia wywaliły korki w rozdzielni elektrycznej;
Tymczasem za kulisami trwała zabawa w najlepsze, zapewniana przez zespół Nie po drodze:

Po ponad 2 godzinach CJT wróciła na scenę; koncert został jednak skrócony, okrojony o perkusję i pozbawiony bisów:) Planowany koncert laureatów też został odwołany.

Cisza jak ta po burzy

Przedostatni tego dnia koncert - Czerwony Tulipan - grali naprawdę długo

Czerwony Tulipan
I ostatni nocnikowy koncert - Grzmiąca Półlitrówa; to już o poranku prawie. Skuszony ofertą darmowej, nocnikowej jajecznicy zostałem prawie do końca koncertu. Zamek opuściłem jakoś paręnaście minut po 4ej, kiedy to na scenie po raz kolejny strzeliły korki:) Grzmiącej to ponoć nie przeszkadzało i coś tam jeszcze próbowali uskuteczniać;)