muzeum w przestrzeni

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 11.09.2012 | Komentarze 0

Cieplutki dzień; znów ponad tydzień bez roweru. Wycieczka szlakiem nowych szlaków Muzeum w Przestyrzeni:
mapka Muzeum w przestrzeni © sandman

Trasa mieszana, trochę jednym szlakiem, trochę drugim, część szlakiem niebieskim. Może jakiś jeden cały szlak można by jeszcze w tym roku przejechać, ale przydałaby się mapa GPS, bo szukanie tabliczek - oznaczeń szlaku jest męczące.
Podczas wycieczki pstryknąłem nawet kilka fotek komórką, chociaż nie oddają uroku tych terenów:
Stawy w Popieniu © sandman

Ruiny młyna w Woli Łokotowej © sandman

czynny młyn © sandman

Płaski teren urozmaicają liczne pagórki. W kochanowie przed wzniesieniem odbiłem jednak w prawo na Głuchów:
pofalowany teren pod Głuchowem © sandman

Pod Kościołem w Głuchowie chciałem zrobić przerwę, ale właśnie trwał pogrzeb, więc rozpocząłem powrót do domku.
kościół w Głuchowie © sandman

Przerw konsumpcyjną zrobiłem dopiero pod sklepikiem w Gzowie. Jednak trochę za późno:( Pewnie się odwodniłem dosyć a i cukier też znacznie spadł. Mimo konsumpcji tabliczki czekolady i pół litra coli nastąpiło odcięcie prądu i ostatnie 25 km do domu nie jechało się już tak przyjemnie:(
Na terenowym zjeździe za rogowskim arboretum myślałem, że złapałem kapcia; okazało się jednak, że to linka przeciwkradzieżowa zsunęła się z ramy i zaczęła ocierać o oponę, skutkiem czego w kilku miejscach osłonka wytarła się prawie do stalowej linki:( Ale lepsze to niż kapeć:)

Brzeziny-Kędziorki-Tworzyjanki-Erazmów-Felicjanów-Katarzynów-Długie-Wierzchy-Leszczyny-Kolonia Lubiska-Wola Łokotowa-Kochanów-Głuchów-Celigów-Michowice-Borysław-Reczuł-Gzów-Mikulin-Jeżów-Przyłęk Duży-Rogów-Olsza-Rozworzyn-Szymaniszki-Brzeziny