Temperatura:-10.0
Rower:Tokaj

znów na Tokaju

Niedziela, 9 grudnia 2012 · dodano: 09.12.2012 | Komentarze 0

Mamy zimę na całego... nie ma żartów... minus 10'C za oknem to nie są sprzyjające warunki dla rowerzysty. Po wczorajszym słonku zostały tylko wspomnienia, dziś szarówka, ale jakoś się przemogłem:) Na początek mały serwis Tokaja; instalacja łańcucha z nową spinką i całe łapy upaprane smarem:( pompowanie kół nową pompką CrankBrothersa, i rodzi się pytanie, czy taka ilość sportu nie jest wystarczająca na dziś;) chwilka odpoczynku, opatulenie się czym tam się da i w drogę. Trasa krótka, pętelka przez Grzmiącą. Wojewódzka czarna, na Grzmiącej już trochę zaśnieżony asfalt:
Grzmiąca © sandman

kolejny zakręt i Strykowska odrobinkę lepsza:
strykowska w Grzmiącej © sandman

Docieram do Brzezin; nie ma nawet piętnastki na liczniku. Palce jednak tracą już czucie:( zmykam na chwile do klatki ogrzać dłonie. Do planowanych 20km jednak nie potrafię dobić:( potrzebne są porządne rękawice; zestaw bawełniane plus polartec windblock nie wystarczają:(