Temperatura:-9.0
Rower:Tokaj

zimowa strykowska wyrypa

Sobota, 26 stycznia 2013 · dodano: 26.01.2013 | Komentarze 3

znów przesadziłem... nie doceniłem roli wiatru w dzisiejszej wycieczce... myślałem, że jak jest tak zimno to wiatr wieje z północnego wschodu...a on wiał z południowego wschodu...
powrót koszmarny; do domu docieram ostatkiem sił:(
Pierwsze 5km i pada bateria w mp3. Trudno, jedziemy na głucho. Pod Teskiem w Strykowie chcę sprawdzić średnią na liczniku... naciskam przycisk i obraz na wyświetlaczu niknie... i tak kilka razy:( nieszczęśliwie urządzenie blokuje się w pozycji trip time, więc w drodze powrotnej nie kontroluję dystansu:( Nad zalewem robię krótką przerwę. Cykam parę fotek i wypijam kubek ciepłej wody:

Tokaj nad zalewem © sandman

zimowy zalew strykowski © sandman

Jeszcze radosna mina:
Sandman nad zalewem w Strykowie © sandman

Ryzykuje powrót drogą przez Cesarkę, jednak gruba warstwa ruchomego śniegu i lodowaty wiatr wymusza decyzję powrotu do drogi wojewódzkiej.
Przekładam słuchawki do komórki by choć odrobinę umilić sobie ten ciężki powrót muzyką. Komórka pada 4km dalej:( Ja podobnie:( Kompletnie nie mam siły kręcić pod wiatr; a przecież nie wieje jakoś silnie. Prędkość na podjazdach pod wiadukty i inne wzniesienia w okolicach 15km/h, z górki poniżej 20km/h.
Solidnie zmarznięty po ponad 2 godzinach na tym mrozie docieram do domu.
Mięśnie drżą ze zmęczenia podczas pokonywania stopni na klatce schodowej. Pewnie długo nie pozwolą mi zapomnieć o tej małej styczniowej wyrypie:(

ememka
| 13:28 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Warunki faktycznie ciezkie, ale zima piekna! :)
sandman
| 09:08 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Mam Sigmę 1606L; niestety taka temperatura jest zabójcza dla baterii; chyba nic się nie poradzi:(
LeeFuks
| 19:56 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj oj, tam za kilka dni zapomnisz, albo śmiać się będziesz..co do licznika - no właśnie, a jaki masz licznik bo ja sigme 1609 i też zauważyłem że -10 stopni i krucho, zawiesza się, temperatura stoi..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kuibe