Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi sandman z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 19091.13 kilometrów w tym 1909.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.23 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy sandman.bikestats.pl

Licznik odwiedzin

    Free counters!

Odwiedzone gminy

Dane wyjazdu:
5.32 km 1.00 km teren
00:16 h 19.95 km/h:
Maks. pr.:43.30 km/h
Temperatura:10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 27 m
Kalorie: kcal

testowo na Epiconie

Poniedziałek, 29 kwietnia 2013 · dodano: 02.05.2013 | Komentarze 2

Dziś dotarł do mnie nowy amortyzator do Krossa - Suntour Epicon RLD wersja na rok 2011, skok 100mm.
Troszkę się zeszło czasu z montażem. Najpierw demontaż starego Darta2, pomierzenie i przycięcie rury sterowej:
piłowanie rury sterowej Epicona © sandman

Trochę mi brzeszczot zszedł:) ale miałem spory zapas, więc pilnik i szlifujemy:)
oszlifowana rura sterowa © sandman

Pierwszy problem, to ściągnięcie bieżni sterów ze starego amortyzatora. Troszkę się namęczyłem śrubokrętem; trochę porzeźbiłem bieżnię i amortyzator, ale jakoś cholerstwo puściło:)
Z nabiciem wcale nie było łatwiej:( Śrubokręt tu już nie bardzo...za radą netu przez drewienko...kupa wiórów i ani drgnie, wrrrr. Kolejna rada z netu, odpowiednia rura...
od odkurzacza:)
nabijanie bieżni sterów przy pomocy rury od odkurzacza © sandman

kolejny problem pokonany, ale juz czaił się następny:
nabijanie gwiazdki © sandman

Cholerną gwiazdkę nie jest wcale tak lekko wbić do środka rury:( po którym mocniejszym uderzeniu weszła... pod kątem jakichś 30 stopni, wrrrr.
No to próbujemy dobić i naprostować...i wkręcona śruba dobija do rury sterowej, wrrrr. Szczęśliwie lekko, udaje się wykręcić, i dalej subtelnie naprostować gwiazdkę do właściwego pionu:
nabita gwiazdka © sandman

Jeszcze porównanie nowego i starego amorka:
Suntour Epicon i RS Dart2 © sandman

Do narzędzi serwisowych dołączyła pompka do amortyzatorów Beto:
pompka Beto do amortyzatorów © sandman

przy montażu zeszło się trochę czasu oczywiście z regulacją zacisków Avidów Elixir, i likwidacją luzów na sterach... oczywiście po 3 nieudanych próbach skręcenia sterów przypomniało mi się po co jest właściwie ta gwiazdka, i przy właściwej kolejności skręcania udało się wyregulować przy pierwszym podejściu. Eh, jak się człowiek spieszy...
I na koniec strzeliłem babola z montażem licznika. Co mnie podkusiło żeby montować czujnik i przenosić magnes na przeciwną stronę niż był wcześniej...? Pewnie po kilku godzinach walki z montażem, mózg już też chciał odpocząć.
Także na króciutki test amorka wyruszam jakoś o 23:30, oczywiście z niedziałającym licznikiem, z haczącym o zacisk hamulca magnesikiem:(
Jako że późno i chłodno raczej nie kręcę długo po mieście; kilkanaście minutek musi wystarczyć na początek:)




Komentarze
sandman
| 09:31 piątek, 3 maja 2013 | linkuj Właśnie też mi było łatwo po tym przewodzie poprowadzić:) dlatego przemieściłem magnesik, nie zastanawiając się zbyt głęboko czemu poprzednim razem zainstalowałem po drugiej stronie;) No i odległość była zbyt wielka od czujnika;)
Mi już tylko zostało nabijanie misek i zaplatanie koła do przetrenowania... może kiedyś;)
Pozdrawiam
k4r3l
| 22:06 czwartek, 2 maja 2013 | linkuj Nieźle, ja skapitulowałem z montażem Epicona, ale miałem też nowe stery i szkoda by było uszkodzić ramę/miski... Jam tez mam magnesik po stronie zacisku i jest na styk, ale tak było wygodnie prowadzić kabel (po przewodzie hamulcowym;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewacy
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]