Info
Ten blog rowerowy prowadzi sandman z miasteczka Brzeziny. Mam przejechane 19091.13 kilometrów w tym 1909.43 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.23 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Czerwiec2 - 0
- 2015, Maj3 - 0
- 2015, Kwiecień4 - 0
- 2015, Marzec1 - 0
- 2015, Styczeń1 - 0
- 2014, Listopad2 - 0
- 2014, Sierpień2 - 0
- 2014, Lipiec7 - 0
- 2014, Czerwiec5 - 0
- 2014, Maj5 - 0
- 2014, Kwiecień4 - 2
- 2014, Marzec4 - 0
- 2014, Luty4 - 0
- 2014, Styczeń3 - 0
- 2013, Grudzień3 - 0
- 2013, Listopad2 - 0
- 2013, Październik2 - 0
- 2013, Wrzesień1 - 3
- 2013, Sierpień2 - 0
- 2013, Lipiec4 - 0
- 2013, Czerwiec17 - 5
- 2013, Maj16 - 4
- 2013, Kwiecień7 - 2
- 2013, Marzec1 - 0
- 2013, Luty1 - 0
- 2013, Styczeń2 - 3
- 2012, Grudzień5 - 3
- 2012, Listopad5 - 0
- 2012, Październik4 - 3
- 2012, Wrzesień7 - 0
- 2012, Sierpień2 - 0
- 2012, Lipiec6 - 0
- 2012, Czerwiec19 - 7
- 2012, Maj8 - 6
- 2012, Kwiecień7 - 1
- 2012, Marzec10 - 6
- 2012, Luty4 - 0
- 2012, Styczeń9 - 2
- 2011, Grudzień13 - 6
- 2011, Listopad6 - 0
- 2011, Październik10 - 20
- 2011, Wrzesień18 - 9
- 2011, Sierpień13 - 9
- 2011, Lipiec10 - 10
- 2011, Czerwiec12 - 8
- 2011, Maj16 - 26
- 2011, Kwiecień17 - 21
- 2011, Marzec17 - 4
- 2011, Luty13 - 2
- 2011, Styczeń14 - 13
- 2010, Grudzień10 - 21
- 2010, Listopad16 - 14
- 2010, Październik12 - 6
- 2010, Wrzesień8 - 3
- 2010, Sierpień8 - 5
- 2010, Lipiec3 - 0
- 2010, Czerwiec9 - 7
- 2010, Maj4 - 8
- 2010, Kwiecień12 - 0
- 2010, Marzec3 - 0
Dane wyjazdu:
5.32 km
1.00 km teren
00:16 h
19.95 km/h:
Maks. pr.:43.30 km/h
Temperatura:10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: 27 m
Kalorie: kcal
Rower:KROSS level A4
testowo na Epiconie
Poniedziałek, 29 kwietnia 2013 · dodano: 02.05.2013 | Komentarze 2
Dziś dotarł do mnie nowy amortyzator do Krossa - Suntour Epicon RLD wersja na rok 2011, skok 100mm.Troszkę się zeszło czasu z montażem. Najpierw demontaż starego Darta2, pomierzenie i przycięcie rury sterowej:
piłowanie rury sterowej Epicona© sandman
Trochę mi brzeszczot zszedł:) ale miałem spory zapas, więc pilnik i szlifujemy:)
oszlifowana rura sterowa© sandman
Pierwszy problem, to ściągnięcie bieżni sterów ze starego amortyzatora. Troszkę się namęczyłem śrubokrętem; trochę porzeźbiłem bieżnię i amortyzator, ale jakoś cholerstwo puściło:)
Z nabiciem wcale nie było łatwiej:( Śrubokręt tu już nie bardzo...za radą netu przez drewienko...kupa wiórów i ani drgnie, wrrrr. Kolejna rada z netu, odpowiednia rura...
od odkurzacza:)
nabijanie bieżni sterów przy pomocy rury od odkurzacza© sandman
kolejny problem pokonany, ale juz czaił się następny:
nabijanie gwiazdki© sandman
Cholerną gwiazdkę nie jest wcale tak lekko wbić do środka rury:( po którym mocniejszym uderzeniu weszła... pod kątem jakichś 30 stopni, wrrrr.
No to próbujemy dobić i naprostować...i wkręcona śruba dobija do rury sterowej, wrrrr. Szczęśliwie lekko, udaje się wykręcić, i dalej subtelnie naprostować gwiazdkę do właściwego pionu:
nabita gwiazdka© sandman
Jeszcze porównanie nowego i starego amorka:
Suntour Epicon i RS Dart2© sandman
Do narzędzi serwisowych dołączyła pompka do amortyzatorów Beto:
pompka Beto do amortyzatorów© sandman
przy montażu zeszło się trochę czasu oczywiście z regulacją zacisków Avidów Elixir, i likwidacją luzów na sterach... oczywiście po 3 nieudanych próbach skręcenia sterów przypomniało mi się po co jest właściwie ta gwiazdka, i przy właściwej kolejności skręcania udało się wyregulować przy pierwszym podejściu. Eh, jak się człowiek spieszy...
I na koniec strzeliłem babola z montażem licznika. Co mnie podkusiło żeby montować czujnik i przenosić magnes na przeciwną stronę niż był wcześniej...? Pewnie po kilku godzinach walki z montażem, mózg już też chciał odpocząć.
Także na króciutki test amorka wyruszam jakoś o 23:30, oczywiście z niedziałającym licznikiem, z haczącym o zacisk hamulca magnesikiem:(
Jako że późno i chłodno raczej nie kręcę długo po mieście; kilkanaście minutek musi wystarczyć na początek:)
Kategoria okolice Brzezin, poniżej 50km