tam i z powrotem, czyli gmina Nowy Kawęczyn

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 0

Wreszcie jakaś nowa gmina na konto:) Rano przypomniało mi się, że na godzinę 11:00 planowany jest objazd trasy maratonu Galiński w Brzezinach. Spieszyłem się jak mogłem żeby stawić się na Placu JP2 na czas; już miałem założone butki mtb, wyglądam na przez balkon...a tam deszczyk pocina w najlepsze:( I tak wypad na rower odłożył się na kilka godzin.
Jakoś przed 15tą już nie padało, więc wyruszyłem w kierunku gminy Nowy Kawęczyn...
oczywiście już na Przecławiu zaczęło kropić:/ Kapuśniaczek mżył sobie tak przez 30km, bardzo trenując moją silną wolę...oj bardzo. Ale myślę sobie niezły trening przed kolejną wyprawą na Kaszuby i jadę dalej. Zresztą część trasy do złudzenia przypominała mi kaszubskie gminne dróżki; Od Jeżowa wąskie drogi wiodące przez lekko pofalowany, rolniczy teren, z nielicznymi wioskami, lasami i stawikami; piękny teren na rowerowy odpoczynek. Dodatkowo pogoda prawie tak kiepska jak podczas przemierzania Drogi Kaszubskiej:)
Cel wycieczki osiągnięty; Zglinna Duża w gminie nowy Kawęczyn:
Zglinna Duża w gminie Nowy Kawęczyn © sandman

Niestety nie było tabliczki z nazwą gminy ani miejscowości nawet; ot takie dzikie wiejskie obszary:)
W drodze mijam kopalnię w Zalesiu:
kopalnia piachu Zalesie © sandman

Kościół w Woli Wysokiej:
Wola Wysoka, kościół © sandman

a pod kościółkiem w Janisławicach robię dłuższą przerwę na uzupełnienie kalorii i płynów:
Zabytkowy kościółek w Janisławicach © sandman

W Rogowie trafiam jeszcze na zamknięty przejazd kolejowy, więc cykam zdjęcie budowanego bypassu na budowie wiaduktu nad linią kolejową Koluszki-Skierniewice: