HR max:185 ( 96%)

kolejna gmina

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 0

Tym razem celem wycieczki Annopol duży w gminie Czerniewice.
Annopol Duży, gmina Czerniewice © sandman

Znów wybrałem miejscowość, w której nie uświadczysz nawet tabliczki z nazwą miejscowości; nawet na przystanku pks nic nie wisi.
Miejscowość przed - Stanisławów Studziński, też już w gminie Czerniewice:
stanisławów Studziński, też gmina Czerniewice © sandman

kilka km wcześniej zalew w Lesisku i kilka samochodów hałasujących subwooferami:
zalew w Lesisku © sandman

Na trasie było kilka odcinków terenowych; ten zjazd jest całkiem sympatyczny:) W ubiegłych latach "brałem" go zazwyczaj od drugiej strony;)
droga Wierzchy-Świny © sandman

W Żelechlinku jedyna dłuższa przerwa na konsumpcje dóbr zakupionych w lokalnym kiosku ze wszystkim. Niestety naprzykrzał mi się trochę lokalny żul; nie miałem zbytnio ochoty wdawać się w dyskusje, więc przesadnie długo nie posiedziałem.
Żelechlinek © sandman

Trasa troszkę mnie zmęczyła na koniec; pewnie po wczorajszej 75tce jeszcze nie odzyskałem sił. Do Annopola z lekkim wiaterkiem i całkiem umiarkowanym tempem, ze średnią 22,65km/h i tętnem średnim 140bpm. Droga powrotna już trochę cięższa. W Strzelnej słonko chowa się na dobre za chmurki; robi się chłodniej, więc pod koszulkę rowerową zakładam długi rękawek.