przejdzie bokiem...

Wtorek, 7 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 2

Zapowiadali dziś i deszcze i burze, ale jakoś wieczorem się słonecznie zrobiło i cieplutko...
tylko z jednej strony na horyzoncie jakby bardziej ponuro, ale przecież nie zacznie padać jak na godzinkę wyskoczę na rowerek...
W Buczku mój optymizm troszkę przygasł; do Niesułkowa miałem te chmurki za plecami, teraz ich widok bardziej niepokoił:(
Buczek, burzowe chmurki nad Brzezinami © sandman

Przejdzie bokiem, powiedziałem sobie... i już wiedziałem, że bokiem nie przejdzie; akcja przerabiana wielokrotnie na wakacyjnych rajdach po górach:(

Jakieś 2 km przed domem zaczyna kropić, padać, lać... ulice w Brzezinach toną w strugach wody, ulica Lasockich to jedna wielka kałuża:( Najgorsze, że cała ta brudna woda ląduje w moich oczach; ostatnie kilkaset metrów pokonuję prawie na ślepo z potwornym bólem szczypiących oczu. Przed blokiem próbuję przepłukać je mieszaniną nałęczowianki z muszynianką z bidonu; niewiele to pomaga...
W domu czeka płukanie oczu, mycie butów spd i pranie białej koszulki rowerowej.
Duźdając koszulkę odkrywam w kieszeni licznik rowerowy:/ Niezbyt szczelny po naprawie microswitcha, opił się trochę wody; nowa bateria pewnie okaże się zaraz do wymiany, bo lcd stracił wyraźnie na kontraście:(