Objazd maratonu MTB Brzeziny-Syberia, dystans MEGA

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 0

Po wczorajszym Tuszynie chciałem dziś przekręcić sobie dystans Hobby, bowiem traska się podobno lekko zmieniła; ale nikt nie jechał HOBBY, więc przekręciłem jakoś tą pętelkę MEGA. Ale chłopaki, i dziewczyny mają kopyto...;) Tym większa satysfakcja, że się udało:) Było sporo morderczych podjazdów, wiele fragmentów błotnych( nie wiedziałem, że mamy takie lasy deszczowe w okolicy;) Szczęśliwie kropiący czasami deszcz nie rozkręcił się na dobre:) Zdarzyło się kilka wywrotek, trochę siniaków koledzy się nabawili... Nie dla mnie taka zabawa;) W niedzielę pewnie dystans HOBBY zgodnie ze wcześniejszymi założeniami:) Jutro czeka mnie solidne pranie roweru; tak usyfiony jeszcze nigdy nie był:D Biała koszulka się jeszcze moczy...cóż, nie będzie już biała;)
kilka fotek pstrykniętych komórką:

Postój przy wodopoju w Syberii © sandman

Postój pod Tadzinem © sandman

Proste po polnych drogach też się zdarzały © sandman

Kolejna przerwa w słoneczku © sandman

Wymęczyłem się okrutnie; chyba rekord w pożeraniu kcal/km;) Trzeba się jakoś zregenerować przed niedzielą... Żubr przyszedł z pomocą;)