coś czeszczy i czeszczy

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 0

W nocy o 5 nad ranem potężna burza wyrwała mnie ze snu; prąd wyłączyli, nie było co robić, więc... pospałem dalej zasadniczo tak jak zwykle w niedzielę;)
Po południu jednak słonko skusiło mnie na wycieczkę rowerową. Kierunek Stryków; i od pierwszych metrów wkurwiające cykanie przy obrotach korbą. Myślę pedały spd dają znać o sobie; Analizy na kolejnych km podważają hipotezę. W Dąbrówce Dużej zatrzymuję się obejrzeć support; wygląda też ok; a cykanie nie ustaje...
Już wiem, nowa sztyca sobie coś tam pomrukuje; dojadę nad zalew w Strykowie i tam kluczykiem odkręcę, dokręcę czy coś tam zadziałam, żeby nie wkurwiało już uszu. Oczywiście nad zalewem okazało się, że kluczyka odpowiedniego rozmiaru nie posiadam aktualnie w sakiewce:/ ale co gorsza, użyty ostatnio podczas regulacji wysokości siodła ze zbyt pokaźną liczbą niutonometrów, poniszczył zacisk sztycy;( Przynajmniej winowajca dziwnych trzasków zlokalizowany. Po powrocie z Kaszubów trzeba będzie wymienić zacisk; kolejny oryginalny fragment Krossa pożegna się z ramą...
Po krótkiej przerwie nad zalewem
Nad zalewem w Strykowie © sandman

powrót do domku. Chmurki jednak jakieś się kłębiły; Warszawę znów dziś zalało; mi udało się na szczęście dotrzeć suchemu do domku. Oj wysuszyła mnie ta dzisiejsza aura; jeszcze zamiast iść do domu uzupełnić płyny, pojechałem dokręcić 50tkę na sucho, przez morderczy podjazd małczewski:(